Tuesday, April 5, 2011

Jualan Metrojaya

Hari ni masuk hari ketiga metrojaya sales kat MITC..sebelum nie pernah juga Metrojaya buat macam sales nie..kali nie x berapa hebat, sbb aku tengok rata-rata barang yang dia jual x berapa banyak pilihan..setiap kali kalau ada function atau ada activiti macam nie muka aku memang ada kat sana..haha
Kebetulan pulak aku memang ada satu kiosk kat sana..pengunjung yang datang x sehebat sebelum nie..huhuhu
Secara x langsung perniagaan aku dan kiosk lain pun terjejas jugak...
 Kalau member2 ada pergi kat sana.. mehleer singgah kat kiosk aku ASLAM DAMAI ENTERPRISE yang bernombor 07 disitu macam2 ada seperti aksesori perempuan dan lelaki, mainan kanak2, handbag kanak2 yang bejenama dan juga macam2 ada lagi harga memang jauh lebih murah dari pasaran....jomlah singgah.


Pelbagai Mainan Kanak-Kanak

Kiosk Aslam Damai

Hadiah / Hiasan

HandBag Berjenama

Key-Chain

Aksesori Wanita